גלריית עין הוד מארחת בימים אלו תערוכות צילום וציור של שתי אמניות המשלימות זו את זו בנושאי עבודתן. "טבע דומם" ו "השתקפויות" שתיהן דנות במצבי חשיפה ופגיעות הקיימים בחיינו כל אחת בדרכה שלה. הדימויים המשתקפים בין השאר הם ציורי עירום והרהור של נשים כסמלי פגיעות והכלה, וכן מצבי דומם המתארים תכנים אישיים ואסוציאטיביים.
אמנית הצילום לילך פלד צ’רני מביאה עבודות צילום נקיות המעידות על שליטה במצב מתהווה ע"י בימוי הסצנה הרצויה לה. היא מנציחה מצבים כמודל לצפייה והתחברות של הצופה לדיאלוג הפנימי שנוצר בו בעקבות ההתבוננות. לילך בוגרת בית הספר לצילום מוסררה בירושלים, הציגה בשורה של תערוכות בעיקר בעין הוד. סגנונה שייך לאמנים הצדים את הרגע ומתעדים זמן וחוויה כסמל מהמציאות. ההוויה המשתקפת היא של הפוגה בין המלאכות, והמתנה להמשך.
לעומתה מורין פיין – אמנית ציור השתמשה בצבעי מים כדי להגביר את תחושת השקיפות והשבירות של דימויי העבודות. היא תיארה את גישתה לפני התערוכה, ולפיה צבע המים הינו מדיה הקשה מכולן. ציור עירום בצבע מים, הופך את העבודה למורכבת יותר, השימוש בצבע זה שאינו עשיר כצבע שמן או אקוורל מהווה אתגר לביטוי מינימליסטי עם עוצמה. האמנית מצליחה לתאר דמויות שקופות, חשות ומתעמתות . מתוך חקר אנטומיית הגוף האנושי היא מביאה את הנגיעה הרגישה והשירית, כסיפור מטפורי. בעבודות הנושא אינו קונקרטי אלא האווירה השולטת בהם. שורשיה של מורין פיין הם בדרום אפריקה שם סיימה בהצטיינות את אקדמיית "נטאל" לאמנות. בהמשך למדה עיצוב במה בלונדון ובישראל השתלמה באמנות והתקבלה כחברה באגודת הציירים והפסלים בישראל. עבודותיה נרכשו ע"י מוזיאונים ואספנים פרטיים. במקביל לתערוכות מממשיכה התערוכה הקבוצתית "אגו" המשלימה את חוויית הביקור בגלריה.