יואל אמת תערוכתו של חנן מילנר בגלריית עין הוד. העבודות של מילנר הן אישיות מאוד ומצומצמות בספקטרום של חוויה המקומית. הוא אינו צייר של נופים, מראות חוץ או אירועים היסטוריים אלא של נוף ביתי, אישי ביותר, לו הוא מעניק את תשומת לבו המרבית עד כדי איכות צילומית

העבודות של מילנר הן אישיות מאוד ומצומצמות בספקטרום של חוויה המקומית [צילומים: יח"צ].

נוף ביתי, אישי ביותר, לו הוא מעניק את תשומת לבו המרבית.
באולם הקטן שבגלריית עין הוד תיפתח מחר (שבת) תערוכת אוסף הציורים הריאליסטיים של חנן מילנר, תושב חיפה. מילנר הינו יוצר יוצא דופן בעיסוקו והתמדתו בציור הן כעבודת נפש והן כעיסוק מפרנס. הוא בליטא בשנת 1949 ועלה לארץ בשנת 1964, למד באקדמיה לאמנות בצלאל בירושלים וכמו כן השתלם אצל אמן ואדריכל אוסטרי נודע ארנסט פוקס. מראשית דרכו צייר בסגנון ריאליסטי, בצבעי שמן, מים ואקריליק וכלי ציור מקובלים ולא פרץ דרך לסגנון חדש כלשהו. לדרכו הצטרפה אשתו אף היא ציירת ושניהם עסקו במלאכת הציור כל העת.
העבודות של מילנר הן אישיות מאוד ומצומצמות בספקטרום של חוויה המקומית. הוא אינו צייר של נופים, מראות חוץ או אירועים היסטוריים אלא של נוף ביתי, אישי ביותר, לו הוא מעניק את תשומת לבו המרבית עד כדי איכות צילומית.
חפצי בית, משקל, שמלת אשתו, שמיכה מקופלת, היו נושאי המוזה שלו. הנושאים מבטאים צניעות בבחירת האובייקט, ומשוללי כל מגמה להרשים או להדהים את הצופה. התיעוד שלהם מראה על אהבת האמן לקיימות היום יומית והדיאלוג שלו עם העצמים אוהב ומלטף. בין לבין הציג בתערוכות בישראל ובחו"ל , מדי פעם עסק בהדרכה ואף התנסה בציור מודליסטים בעיקר נשים, פורטרטים ואף ציורי עירום נשי. הנשים זוכות ממנו לציור מעודן במיוחד כולל הביגוד שלהם שמקבל תשומת לב כמעט חודרנית. בגבול הציורים נמצא העולם הסוריאליסטי מאחר והעבודות למרות דיוקן הריאליסטי, נוגעות בחלום, בבלתי מושג הנמצא מעבר להתבוננות הרגילה ומשדר מעין סוג הממתין לפענוח. במובן מסוים ניתן לראות בתיאור המדוקדק של אובייקטים רגילים עצמים וחפצים ביטוי לחושניות מודחקת אותה הוא חווה ומקשט בה בתנועות מכחול עדינות את הדימויים שיצר.
האולם הקטן משמש מעבר לאולם הגדול בו מוצגת התערוכה "פוזיטיב/נגטיב" הכוללת מגוון עבודות של אמנים רבים המציגים עבודות שונות עם המסר של כפילות, ניגודיות והשלמה, אשר חלקה נוצר במוחו של הצופה המבקש את הקווים המאחדים ומהווה גורם פעיל בחוויית הצפייה. נעילה: 16.12.

במובן מסוים ניתן לראות בתיאור המדוקדק של אובייקטים רגילים עצמים וחפצים ביטוי לחושניות מודחקת